maanantai 18. helmikuuta 2013

Kalorivahti ja hempeyksiä

Uusin aluevaltaus! Olen tehnyt muutaman hauskan taulun, joissa on magneetti. Juuri sopivat taulut jääkaapin oveen!!! Pysyvät todella hyvin varsinkin suorassa ovessa, mutta meillä on pysynyt vaikka ovi on kaareva. Näitä tauluja on tarkoitus tehdä lisääkin, mutta tässä pari näin aluksi.

Tuttuun tapaan on kaikenlaista muutakin tarjolla; kotiin, kaverille, tupareihin, mökille, vauvoille...
Näitä tauluja voit ostaa kun lähetät minulle meiliä: anne.ylijoki@hotmail.com




Magneettinen Kalorivahti jääkaapin oveen
L 17   K 12
MYYTY



Mulle Murkinaa, magneettitaulu jääkaapin oveen
MYYTY




Isovanhemmat
L 49   K 39
531  hinta 18,00


Meidän Perheemme
L 39   K 29
532   hinta 14,00


Pienet Rakkaat
MYYTY


Kauniita Unia
MYYTY


Shhh...Täällä Nukutaan
MYYTY


Shhh...Täällä Nukutaan
L 21   K 16
536  hinta 6,50


Shhh...Täällä Nukutaan
L 26  K 12
537  hinta 6,00


Täällä Vartioin Minä
MYYTY


Pieni Tyttö, Suuri Ihme
MYYTY



Keittiö On Kodin Sydän
L 20   K 26
540 MYYTY


Kauniit aterimet
MYYTY



Äiti On Paras Kokki
L 20  K 26
542 MYYTY


Ihana Keittiö
Vanhat pienet aterimet
MYYTY


Ihana Keittiö
Sinkkivuoka ja pehmosydän
halk.16
544  hinta 8,50


Ihana Keittiö
Sinkkivuokaa ja pehmosydän
MYYTY


Vanha ruusuinen kahvilusikka
MYYTY


Vanha lusikka, jossa kaiverrus E.L.
MYYTY


Kahvin Kutsuva Aromi
L 14   K 17
548MYYTY


Kahvi On Hyvää Aamulla Ja Sitten Koko Päivän
L 14  K 17
549MYYTY


Teen Kutsuva Aromi
MYYTY


Kukkaistaulu
MYYTY



















1 kommentti:

Jasmin kirjoitti...

Mä tarvisin tommosen kalorivahdin kotiin :D